سرزمین اپ

SARZAMINAPK.BLOG.IR

سرزمین اپ

SARZAMINAPK.BLOG.IR

سرزمین اپ

""بازی ها و نرم افزار های اندروید""
سرزمین اپ
SARZAMINAPK.BLOG.IR
سامانه پشتیبان آنلاین سایت
SARZAMINAPK.BLOG.IR/post/4
گروه وبلاگ نویسان 12034
WWW.12034.BLOG.IR

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

ابزار حالت شب صفحه نمایش اندروید

Midnight (Night Mode) v3.1.3 [Unlocked] – اپلیکیشن حالت شب صفحه نمایش اندروید
نسخه آنلاک شده به ارزش 5.49 دلار برای اولین بار در ایران

تمامی ما در طول شبانه روز ساعات خاصی را در حال استفاده از دستگاه هوشمند خود هستیم؛ همان طور که خود می دانید این استفاده مداوم آسیب های جبران ناپذیری را به چشمان ما وارد می کند که این آسیب ها در محیط هایی با نور کم و یا تاریک چندین برابر است. راه های مختلفی برای جلوگیری از این آسیب ها وجود دارد که یکی از بهترین آن ها را می توان استفاده از ابزار های اندرویدی دانست که هر کسی قادر است در هر مکانی به آن ها دسترسی داشته باشد. Midnight (Night Mode) Full Unlocked عنوان یک اپلیکیشن خاص برای فعال سازی حالت شب صفحه نمایش می باشد که توسط Mokaware برای اندروید توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این ابزار خاص با بهره بردن از یک قابلیت ساده اما در عین حال کاربردی پس از فعال شدن، نور صفحه نمایش را به حداقل می رساند تا در هنگام کار کردن با اسمارت فون در محیط های تاریک حداقل آسیب به چشمان شما وارد شود. جدا از قابلیت اصلی این نرم افزار که به آن اشاره کردیم توابع مختلف دیگری در آن دیده می شود که در میان بهترین آن ها می توان به فیلتر های خاصش اشاره نمود! این فیلتر ها به صورت ویژه ای نور آبی صفحه نمایش را خنثی میکند و باعث می شود تا آسیبی به عصب های چشم شما وارد نشود! جدا از این یک سیستم فعالسازی خودکار نیز در دل این اپ گنجانده شده است که در هنگام ورود به محیط های کم نور فیلتر ها را به صورت خودکار روشن میکند و پس از خروج از محیط های کم نور آن ها را خاموش می نماید. بهتر است این اپلیکیشن پر کاربرد را از دست ندهید و برای دریافتش با ما همراه باشید.

اپلیکیشن Midnight (Night Mode) با برخورداری از امکانات و قابلیت های متنوعش در زمینه کاهش آسیب به چشم ها توانسته است با بیش از نیم میلیون دانلود امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که همانند همیشه می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را با دسترسی به تمامی امکانات از دیتابیس عظیم وبسایت فارسرویددریافت نمایید.


تغییرات نسخه v3.1.3 

* برطرف سازی مشکلات برنامه


اسکرین شات

      


جعبه دانلود

 دانلود فایل نصبی آنلاک شده و کامل برنامه - 9 مگابایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">